هیئت مذهبی جامعة الحسین علیه السلام فریمان

هیئت مذهبی جامعة الحسین علیه السلام فریمان

فکر ،حرکت عقل است و ذکر،حیات دل. هیئت آمیزه ای است از فکر و ذکر. هیئت،محل گردآمدن به دور شمع است،پروانه وار. هیئت یعنی شبی که پروانه ها به دور شمع،بال می زنند. یعنی صدای نور شمع،که پر را می سوزاند و ناله می آفریند. ارزش هیئت به شمع آن است نه به جمع ما ناپروانه ها،که به ادای بال و پر زدن دل خوشیم.
اینجا خیمه جامعه الحسین فریمان در فضای مجازی ست. هیئتی که بیش از 15 سال پیش با ذکر یا مهدی و با استعانت از ارواح مطهر 380 شهید فریمان شکل گرفت. و امروز بعد از سال ها، بیرق هیئت به نام حضرت سیدالشهداء افراشته می شود. امروز هم برای شهید شدن فرصت هست، باید دل را صاف کرد...

یادآوری: چنانچه از شهدا و رزمندگان فریمانی و فعالیتهای اجتماعی در فریمان عکس، سند، فیلم و ... در اختیار دارید، برای انتشار به رسم امانت به ما بسپارید
.................................
خراسان رضوی- فریمان
صندوق پستی: 188-93916
پیام کوتاه: 3000502600
کانال تلگرام: jameatolhosein@

شهید هنرمند

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ب.ظ

با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه‌ی ایران اسلامی، کلاس درس را رها کرد و به فرمان امام امت، عازم جبهه‌های حق علیه‌ی باطل شد و چندین بار از طریق جهاد، سپاه و بسیج در جبهه‌های میمک، سومار، سوسنگرد، آبادان و اهواز، حماسه‌های جاودانی از خود برجای گذاشت.

سال پایانی تحصیل در مقطع متوسطه را که هم زمان شده بود با حضور فعال‌اش در جبهه با موفقیت و به صورت متفرقه به پایان رساند و مدتی بعد در آزمون ورودی تربیت معلم شرکت کرد و پذیرفته شد و در مرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد، در رشته دبیری دینی و عربی مشغول به تحصیل شد.

در کنار همه ی این‌ها مطالعه‌ی بخش‌هایی از کتاب‌های جامع‌المقدمات و منطق و نیز حضور فعال و درخشان در عرصه‌ی ورزشی و کسب عنوان‌های اول و دوم در رشته‌های والیبال و فوتبال، فرازی دیگر از زندگی شهید حسن رفویی را شکل می‌دهد.

هم چنین عضو فعال و موثر گروه تئاتر امور تربیتی فریمان بود و در نمایش‌نامه‌ی «هم سنگر مرا بشناس»، به ایفای نقش پرداخت. این گروه چندین بار در فریمان، شهرهای دیگر خراسان و حتی غرب کشور به روی صحنه رفت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
ایستاده از راست نفر سوم: شهید حسن رفویی 
  • خادم الشهدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی