هیئت مذهبی جامعة الحسین علیه السلام فریمان

هیئت مذهبی جامعة الحسین علیه السلام فریمان

فکر ،حرکت عقل است و ذکر،حیات دل. هیئت آمیزه ای است از فکر و ذکر. هیئت،محل گردآمدن به دور شمع است،پروانه وار. هیئت یعنی شبی که پروانه ها به دور شمع،بال می زنند. یعنی صدای نور شمع،که پر را می سوزاند و ناله می آفریند. ارزش هیئت به شمع آن است نه به جمع ما ناپروانه ها،که به ادای بال و پر زدن دل خوشیم.
اینجا خیمه جامعه الحسین فریمان در فضای مجازی ست. هیئتی که بیش از 15 سال پیش با ذکر یا مهدی و با استعانت از ارواح مطهر 380 شهید فریمان شکل گرفت. و امروز بعد از سال ها، بیرق هیئت به نام حضرت سیدالشهداء افراشته می شود. امروز هم برای شهید شدن فرصت هست، باید دل را صاف کرد...

یادآوری: چنانچه از شهدا و رزمندگان فریمانی و فعالیتهای اجتماعی در فریمان عکس، سند، فیلم و ... در اختیار دارید، برای انتشار به رسم امانت به ما بسپارید
.................................
خراسان رضوی- فریمان
صندوق پستی: 188-93916
پیام کوتاه: 3000502600
کانال تلگرام: jameatolhosein@

وصیتنامه شهید حبیب الله بهره مند

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

تاریخ شهادت: 22/4/1361  کوشک               گلزار: روستای کلاته آخوند

وصیت نامه

این جانب حبیب الله بهره مند وصیت می کنم در صورت شهید شدن مرا در کلاته آخوند دفن نمایید و از دوستان تقاضا دارم که بر مزار من جمع شوند و برای من فاتحه بخوانند و از پدر و مادر تقاضا دارم که برای شهید شدن من گریه نکنند، چون شهادت برای من افتخار است.

بسم الله القاسم الجبارین و به المستضعفین و بسم رب الشهداء و الصدیقین

به نام خدا و با سلام و درود به رهبر انقلاب اسلامی نایب امام خمینی و درود و سلام به روان پاک شهیدان گلگون کفن تاریخ اسلام و درود و سلام به شخص پدر عزیز و مهربان؛ مخفی نماند این که وصیت نامه این جانب فدایی اسلام، حبیب بهره مند به شرح زیر می باشد:

پس از تقدیم سلام چنان چه به درجه ی رفیع شهادت نائل شدم؛

که در ره دین بودن مردن سعادت

خفتن اندر دل خون از عبادت

 آری شهادت که اولیاء و انبیاء و ائمه ی طاهرین آن را برگزیدند، شهادت در راه خدا که افتخار هر فرد مسلمان می باشد، برای شما پدر عزیزم، باید مایه ی سربلندی و افتخار باشد. و از تو پدر بزرگوارم انتظار دارم که در شهادتم با چهره ی گشاده و خندان، شیرینی و نقل بپاشی و استقبال کنی که قال الله فی کتابه الکریم: والذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون؛ خیال نکنید که شهیدان در راه خدا مردگانند، بلکه آن ها زنده اند و نزد خدایشان روزی می خورند.

باز هم از تو پدر عزیزم انتظار دارم که مبادا در شهادتم غصه و اندوه بخوری. پدر عزیز برایم یک سال نماز ادا کنید که امیدوارم مورد عفو خدای بخشنده و مهربان قرار گیرم و جنازه ام را در شهرستان فریمان در روستای کلاته آخوند دفن کنید.

والله مع الصابرین و رب اغفرلنا والدنا وقنا عذاب النار الجحیم. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

  • خادم الشهدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی