هیئت مذهبی جامعة الحسین علیه السلام فریمان

هیئت مذهبی جامعة الحسین علیه السلام فریمان

فکر ،حرکت عقل است و ذکر،حیات دل. هیئت آمیزه ای است از فکر و ذکر. هیئت،محل گردآمدن به دور شمع است،پروانه وار. هیئت یعنی شبی که پروانه ها به دور شمع،بال می زنند. یعنی صدای نور شمع،که پر را می سوزاند و ناله می آفریند. ارزش هیئت به شمع آن است نه به جمع ما ناپروانه ها،که به ادای بال و پر زدن دل خوشیم.
اینجا خیمه جامعه الحسین فریمان در فضای مجازی ست. هیئتی که بیش از 15 سال پیش با ذکر یا مهدی و با استعانت از ارواح مطهر 380 شهید فریمان شکل گرفت. و امروز بعد از سال ها، بیرق هیئت به نام حضرت سیدالشهداء افراشته می شود. امروز هم برای شهید شدن فرصت هست، باید دل را صاف کرد...

یادآوری: چنانچه از شهدا و رزمندگان فریمانی و فعالیتهای اجتماعی در فریمان عکس، سند، فیلم و ... در اختیار دارید، برای انتشار به رسم امانت به ما بسپارید
.................................
خراسان رضوی- فریمان
صندوق پستی: 188-93916
پیام کوتاه: 3000502600
کانال تلگرام: jameatolhosein@

وصیت نامه شهید محمدصادق یزدانی

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ب.ظ

تاریخ شهادت: 23/4/61 شلمچه        گلزار: بهشت صادق فریمان

وصیت نامه

 پدر و مادر عزیزم شما را سفارش می کنم به این که بعد از رفتن من به جبهه نگران نباشید و پر صبر و شکیبا باشید و باید با هرگونه ظلم و ستم مبارزه کرده و دشمنان اسلام را ریشه کن کنید و همیشه طرفدار امام عزیز و روحانیت مبارز و انقلاب اسلامی هستید و باشید، و از شما خواستارم که امام را تنها نگذارید و خدای خویش را فراموش نکنید، و همیشه در نماز امام را دعا کنید، که این یاور مظلومان و یار مستضعفین و دشمن مستکبران و همسنگر حسین بن علی علیه السلام است که ندای هل من ناصر ینصرنی را سر داده و پوزه ی مستکبرین را به خاک مالید.

   پدر و مادر و همسر عزیزم! اگر چنان چه از من ناراحتی یا خشونتی خدای ناکرده دیده یا شنیده اید، از شما تقاضا دارم که از سر تقصیرات من درگذرید و مرا ببخشید. پدر و مادر و همسر عزیزم، شهادت نصیب هرکس نمی شود، مگر کسی که لیاقتش را داشته باشد و هرچه خدا خواهد همان شود؛ اگر خواست خدا بود من شهید شدم و به شهادت رسیدم و از شما تقاضا دارم به چند نکته ی زیر توجه کامل کنید. اگر شهادت نصیبم شود که ان شاء الله شود، تمام وسایل نجاری را فروخته و مقداری قرض را که توی دفتر نوشته دارم، بدهید و دینم را ادا کنید، و محل دفنم را هر جا که خودتان صلاح دانستید به خاکم بسپارید، من هم راضی هستم، چه در مشهد، در بهشت رضا و چه در فریمان، بهشت صادق فرق نمی کند. دیگر عرضی ندارم، به جز دوری و صبر و شکیبایی شما.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

   من با آگاهی کامل این راه را که همان راه حسین علیه السلام است انتخاب نموده و به نوای هل من ناصر ینصرنی حسین علیه السلام که از حلقوم خمینی کبیر بیرون آمده لبیک گفته و به دشمنان و منافقین نشان دهم که تا آخرین قطره ی خون از اسلام و امام و انقلاب و روحانیت عزیز و مبارز حمایت و پشتیبانی خواهم نمود.

    اگر خدا صد جان هم بدهد، در راه او قربانی خواهم کرد. از شما مردم غیور و مبارز همشهری عزیز می خواهم که از خون شهیدان پاسداری نمایید و خانواده های آن ها را به صبر و بردباری تشویق کرده و هیچ وقت امام را تنها نگذارند و محل دفنم به عهده ی پدر و مادرم، هرجا که صلاح دانستند به خاکم بسپارند.

   هرچند که شهادت نصیب هر کس نمی شود هرچه خواست خدا باشد همان شود و از پدر و مادرم و بچه می خواهم که صبر و شکیبایی داشته باشند و از تقصیراتم در گذرند. 

  • خادم الشهدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی