هیئت مذهبی جامعة الحسین علیه السلام فریمان

هیئت مذهبی جامعة الحسین علیه السلام فریمان

فکر ،حرکت عقل است و ذکر،حیات دل. هیئت آمیزه ای است از فکر و ذکر. هیئت،محل گردآمدن به دور شمع است،پروانه وار. هیئت یعنی شبی که پروانه ها به دور شمع،بال می زنند. یعنی صدای نور شمع،که پر را می سوزاند و ناله می آفریند. ارزش هیئت به شمع آن است نه به جمع ما ناپروانه ها،که به ادای بال و پر زدن دل خوشیم.
اینجا خیمه جامعه الحسین فریمان در فضای مجازی ست. هیئتی که بیش از 15 سال پیش با ذکر یا مهدی و با استعانت از ارواح مطهر 380 شهید فریمان شکل گرفت. و امروز بعد از سال ها، بیرق هیئت به نام حضرت سیدالشهداء افراشته می شود. امروز هم برای شهید شدن فرصت هست، باید دل را صاف کرد...

یادآوری: چنانچه از شهدا و رزمندگان فریمانی و فعالیتهای اجتماعی در فریمان عکس، سند، فیلم و ... در اختیار دارید، برای انتشار به رسم امانت به ما بسپارید
.................................
خراسان رضوی- فریمان
صندوق پستی: 188-93916
پیام کوتاه: 3000502600
کانال تلگرام: jameatolhosein@

وصیت نامه بسیجی شهید غلام رضا پناه نیا

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

تاریخ شهادت: 24/7/61 سومار   گلزار: روستای قلعه نو

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون .  قرآن کریم

  این جانب غلامرضا پناه نیا با توکل به خداوند باری تعالی که هستی و نیستی در دست قدرت اوست و به همراه مدح و ستایش او که نعمات خود را به ما ارزانی داشته، وصیت نامه خود را می نویسم.

    و من از لحاظ مادی چیزی ندارم که بخواهم تکلیف آن ها را معین کنم، الان که این کلام را می نویسم. نمی دانم از هیجان این که می خواهم به جبهه ی حق علیه باطل بروم چه قدر خوشحالم؛ و من می خواهم به پدر و مادر و خواهران و برادرانم بگویم از این که من به جبهه می روم ناراحت نباشید و اگر هم شهید شدم گریه و زاری نکنید. من فرزند اسلام هستم و در راه خدا شهید شوم و اگر گریه و زاری بکنید، دشمنان اسلام خوشحال می شوند.

   و این را بدانید که فرزندی که در راه خدا شهید شد، باعث سرافرازی اسلام است و اسلام با این خون ها پایدار است. وما باید خون و خون ها بدهیم تا بتوانیم حقانیت اسلام را ثابت کنیمو این آخرین پیام من است برای خانواده و دیگر فامیل ها و آشنایان.  

  هیچ وقت اسلام و روحانیت را تنها نگذارید، که اگر جهت روحانیت را خالی کنند، روحانیت شکست می خورد و اگر روحانیت شکست خورد، اسلام شکست می خورد. و ما می رویم تا امام حسین علیه السلام و دین او را زنده کنیم. شاید خون ما دارای آبی باشد بر نهال اسلام محمدی(ص). اسلام دینی است که به وسیله ی امثال صدام یزیدها و دیگر طاغوتیان از بین نمی رود و در قرآن آمده است که شما مستضعفان را وارث زمین خواهیم کرد. ما هم تا آخرین قطره ی خون خود در برابر صدام و تمام حامیان کفر خواهیم ایستاد و امام خمینی را یاری خواهیم کرد.

 امیدوارم که در جبهه ی حق علیه ی باطل روبرو شوید واز شما می خواهم با کارهایتان و عملتان در خط مقدم جبهه باشیدتا ستون پنجم دشمن نتواند شما را هدف بگیرد که این جهاد اکبر است.

والسلام

غلامرضا پناه نیا


http://www.rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/2-7-1390/IMAGE634525563669843750.jpg


  • خادم الشهدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی